Osnovna škola Suhopolje

Školski život - događanja

Biseri Hrvatske - Ozalj

Autor: Vlatka Valentić, 5. 6. 2023.

Dana 4. svibnja 2023. godine učenici 5. razreda posjetili su Hrvatski sabor te Ozalj.

TERENSKA NASTAVA, BISERI HRVATSKE

U Saboru Republike Hrvatske dočekala ih je saborska zastupnica, gospođa Vesna Bedeković, koja je učenika upoznala s ulogom i dužnostima saborskih zastupnika.

U Ozlju učenici su posjetili jednu od najstarijih hidroelektrana u Hrvatskoj te upoznali veliki hidroenergetski potencijal rijeke Kupe. Posjetili su i stari grad Ozalj u kojem se nalazi Gradski muzej te su tijekom stručnoga vodstva  naučili brojne povijesne zanimljivosti o jednom od najljepših hrvatskih srednjovjekovnih gradova.

Ovom terenskom nastavom učenici su prepoznali važnost kulturne baštine i njezina očuvanja te važnost poznavanja svoje domovine i njegovanja tradicije, ali i razvijali  osjećaj i svijest o potrebi čuvanja okoliša i korištenju obnovljivih izvora energije.

Elisa Molnar, 5.c

Izvješća s terenske nastave Zagreb-Ozalj

Dana 23.5.2023. išli smo u Zagreb. Tijekom vožnje su nam oduzeli mobitele pa smo se igrali i gledali kroz prozor. Imali smo stanku tijekom vožnje koja je trajala 20 minuta i krenuli prema Hrvatskome saboru. Pred Hrvatski sabor stigli smo u 9:40, a ušli u 10:00. U Hrvatskome saboru imali smo vodiča koji nam je pričao o Saboru. Bilo nam je zabavno. Nakon Hrvatskog sabora krenuli smo u Mc'Donalds u kojemu smo ručali. Jako smo se najeli. Krenuli smo u Ozalj. U Ozlju smo bili u posjeti hidroelektrani. Hidroelektrana je bila malo dosadna, ali jako lijepa. Nakon hidroelektrane smo krenuli u Zavičajni muzej koji je bio zabavan. Naučili smo puno toga, a čak smo učili i povijest. Kada smo završili krenuli smo prema grobu Slave Raškaj. Tamo smo se pomolili i malo odmorili. Krenuli smo kući i stigli u pola deset navečer. Svi smo se rastali i otišli svojim kućama.

Marta Jurić, 5.a

U Zagreb smo išli 23.5.2023. U školu smo trebali doći u 5:45, a krenuli smo u Zagreb u 6:00 sati. U Zagreb smo stigli u 10:00 uz kraće pauze. Prvo smo bili u Hrvatskom saboru kojeg smo malo razgledali. Zatim smo išli u Mc'Donalds odmoriti se i pojesti nešto. Nakon toga otputovali smo u Ozalj. Prvo smo posjetili hidroelektranu i rijeku Kupu. Nakon hidroelektrane bili smo u Zavičajnom muzeju. Tamo smo vidjeli puno povijesnih stvari. Zatim smo posjetili grob Slave Raškaj. Trebali smo ići u Etnopark, ali bio je zatvoren i zbog toga smo imali veću pauzu. Kući smo krenuli u 18:00 i došli u 21:30.

Vanesa Keleković, 5.a

23.5.2023. 5.a,b,c razredi išli su na terensku nastavu u Zagreb i Ozalj. Krenuli smo u 6 sati. Prvo smo putovali u Hrvatski sabor, a nakon toga u Mc'Donalds gdje smo se dobro najeli. Kada smo bili siti išli smo u Ozalj. Tamo smo vidjeli hidroelektranu na rijeci Kupi. Na kraju smo posjetili muzej u Ozlju. Vratili smo se kući u 21:30.

Šimun Bumba, 5.a

23.5.2023. godine išli smo na terensku nastavu u Sabor, hidroelektranu, Zavičajni muzej i na grob poznate slikarice Slave Raškaj. Bilo je zanimljivo, ali i umarajuće.

Krenuli smo prema Zagrebu negdje oko 6:00 sati ujutro. Učiteljica geografije ispitivala nas je putem. U Zagreb smo došli oko pola deset. Prošli smo pokraj Kamenitih vrata. Učiteljice su nam rekle da budemo tihi zato što se tamo ljudi mole. Do Sabora smo došli prerano pa smo morali malo čekati. Pustili su nas unutra u 10:00. U Saboru smo vidjeli sabornicu, kipove poznatih hrvatskih ljudi i sliku Božićnog ustava. Poslije Sabora išli smo na ručak u Mc'Donalds. Malo smo šetali do autobusa. Autobusom smo se odvezli do hidroelektrane u Ozlju na rijeci Kupi. Rijeka Kupa bila je jako modra i lijepa. Zgrada hidroelektrane izgledala je kao neki stari dvorac. Kratko smo se vozili do Zavičajnog muzeja. Vidjeli smo neke čipke, oružje, puške, oklope i obiteljska stabla obitelji Frankopan i obitelji Šubić – Zrinski. Poslije toga smo išli u posjet grobu Slave Raškaj i Nicolausa Tomašića. Onda smo krenuli natrag prema Suhopolju. Stali smo na benzinskoj stanici kako bismo se odmorili od puta i pojeli sendviče. Tamo su bile ljuljačke pa su se neki ljuljali (većinom momci). Nastavili smo dalje s putom. U Suhopolje smo stigli oko 21:15.

Kaya Čanić, 5.a

Slikovni zapis putovanja možete pogledati u priloženom dokumentu.

Terenska_nastava_Zagreb-Ozalj.mp4 (31.51 MB)

Red vožnje autobusa

Raspored sati

Raspored sati 2023./2024.

Raspored sati 5. - 8. razred

Novo od 22. travnja 2024.

Raspored zvona

Raspored trajanja sati i odmora

UPISI U PRVI RAZRED
e - dnevnik

Kutak za roditelje

Podrška roditeljima -

klikni na fotografiju!

Sandučić povjerenja

Sandučić povjerenja za učenike.

Ako imaš problem i trebaš se nekome povjeriti javi se pedagoginji i psihologinji naše škole, poruku možeš poslati na adresu sanducic@os-suhopolje.skole.hr

Glazbena škola

eLektire
Ispis statistike od 17. 2. 2012.

Osnovna škola Suhopolje / Kralja Tomislava 26, HR-33410 Suhopolje / www.os-suhopolje.skole.hr / ured@os-suhopolje.skole.hr